نوشته شده توسط : bartartech

همه می‌دانیم که پرچمدار آتی اپل قرار است تا چند ماه دیگر معرفی شود و احتمالا هم نام این دستگاه آیفون ۱۲ (iPhone 12) خواهد بود. البته این سری چهار عضو خواهد داشت که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. ما در سایت برتر دیجیتال سعی کرده‌ایم آخرین اخبار موثق در مورد این دستگاه‌ها را جمع‌اوری کنیم تا به سمع و نظر شما برسانیم؛ پس با ما همراه باشید.

هر آنچه از آیفون 12 می‌دانیم



:: برچسب‌ها: آیفون ۱۲ , iPhone 12 ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech

امروز نیز با معرفی یک اپلیکیشن کاربردی دیگر به نام Microsoft Authenticator همراه شما هستیم پس تا انتهای مطلب همراه برتر دیجیتال باشید.

 

معرفی اپلیکیشن Microsoft Authenticator

اپلیکیشن Microsoft Authenticator یکی از محصولات تیم نرم‌افزاری Microsoft Corporation می‌باشد که با هدف افزایش امنیت کاربران تولید شده است. برای استفاده از این برنامه فقط کافی است آن را از گوگل پلی استور یا اپ‌استور اپل دانلود کرده و وارد حساب کاربری مایکروسافت شوید.

در ادامه، از این به بعد هر وقت می‌خواستید وارد یک اپلیکیشن شوید، فقط کافی است اعلان به نمایش درآمده در این نرم‌افزار و رمز (اثر انگشت، Face ID و . . .) را تأیید کنید و وارد اکانت شوید. در ضمن، تنظیمات امنیتی چندانی ندارد و محیط نرم‌افزاری آن بسیار ساده می‌باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت اپلیکیشن Microsoft Authenticator کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: اپلیکیشن Microsoft Authenticator ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech

احتمالا برایتان پیش آمده است که با گوشی جدیدی وارد حساب واتس‌اپ خود شده‌اید ولی پیام‌های قدیمی‌تان برایتان نمایش داده نشده است. متاسفانه، در واتس‌اپ پیغام‌های قدیمی به طور خودکار انتقال داده نمی‌شوند. ما در این مقاله سعی می‌کنیم چگونگی انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید را برایتان آموزش دهیم؛ پس با برتر دیجیتال همراه باشید.

 

 انتقال اطلاعات واتس‌اپ از آیفون به گوشی جدید اندرویدی

توجه: بدون استفاده از یک اپلیکیشن‌های کمکی، فعلاً نمی‌توان گفتگوهای واتس‌اپ را از اندروید به iOS و یا بالعکس منتقل کرد.

دارندگان گوشی‌های آیفون معمولاً از iCloud برای بکاپ‌گیری از چت‌های خود بهره می‌برند و از این نظر شبیه کاربران گوشی‌های اندرویدی هستند که اطلاعاتشان را در گوگل درایو ذخیره می‌کنند. پس برای بازگردانی و انتقال پیام‌های واتس‌اپ به گوشی جدید، می‌توانند از موارد ذکر شده در سایت برتردیجیتال استفاده کنند.

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: انتقال اطلاعات واتس‌اپ به گوشی جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : bartartech

بازی The Last of Us 2 یکی از مهمترین بازی‌های اختصاصی پلی‌استیشن ۴ می‌باشد. نسخه اولیه این بازی محصولی مدرن و کلاسیک و ساخته شده توسط Naughty Dog است و ورژن دوم آن احتمالاً همچون نسخه اول موفق خواهد بود. حالا سونی به تازگی جزئیاتی از این بازی منتشر کرده که در ادامه به متداول‌ترین سؤالات پیرامون آن می‌پردازیم پس با برتر دیجیتال همراه باشید.

 

داستان بازی چیست؟

در مورد داستان بازی اطلاعات زیادی نداریم ولی جزئیات کمی به دستمان رسیده است. اتفاقات بازی The Last of us 2 پنج سال پس از اتفاقات The Last of Us 1 رخ می‌دهند و شخصیت اصلی آن هم دختر ۱۹ ساله‌ای به نام Ellie می‌باشد. Ellie و Joel در شهر Wyoming ساکن شده‌اند و در یک جامعه کوچک به آرامش رسیده‌اند. Ellie با بهترین دوست خود یعنی Dina اوقات خوشی را سپری می‌کند؛ ولی پس از آن اتفاقات بدی رخ می‌دهد که هنوز مشخص نیست چیست. حدس می‌زنیم که دشمنان به منطقه محل سکونت آنها حمله می‌کنند. به هر حال، هر چه که رخ می‌دهد باعث می‌شود Ellie تشنه انتقام گردد. استودیوی Naughty Dog می‌گوید که این بازی بر پایه احساس تنفر تولید شده به همین دلیل احتمال می‌دهیم که در مسیری که Ellie طی خواهد کرد اتفاقات ناگواری رخ خواهد داد!

برای مطالعه ادامه مطلب روی عبارت بازی The Last of Us 2 کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: بازی The Last of Us 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()