نوشته شده توسط : bartartech

در میان گوشی‌های بالارده اقتصادی، گلکسی ای ۷۱ و گلکسی اس ۲۰ اف ای از محبوبیت ویژه‌ای در میان مشتریان برخوردار هستند به همین دلیل افراد زیادی سعی در خرید آنها دارند. در این میان، اگر شما هم نمی‌دانید از بین این دو دستگاه کدام را خریداری کنید، با برتر دیجیتال همراه باشید و مقاله مقایسه A71 با S20 FE را بخوانید تا بتوانید گوشی برتر را در زمینه‌های مختلف بشناسید.

 

مقایسه سامسونگ گلکسی S20 FE با سامسونگ گلکسی A71 از نظر صفحه نمایش

انتظار می‌رفت که این دو تلفن همراه که به رده گوشی‌های شبه پرچمدار تعلق دارند، از نمایشگر AMOLED بهره ببرند و اتفاقاً همین‌گونه هم شده است. البته گلکسی A71 نمایشگر باکیفیت‌تری دارد زیرا پنل آن Super AMOLED Plus می‌باشد حال آنکه پنل اس ۲۰ اف ای تنها Super AMOLED است. سایز صفحه نمایش هر کدام از این گوشی‌ها به ترتیب ۶٫۷ و ۶٫۵ اینچ خواهد بود و رزولوشن نیز ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ است. از نظر تراکم پیکسلی هم گلکسی ای ۷۱ تقریباً به اندازه ۱۵ پیکسل ضعیف‌تر کار می‌کند که این ضعف در شرایط واقعی زیاد احساس نخواهد شد.

در اینجا هم برای اینکه بتوانیم گوشی برتر از نظر صفحه نمایش را انتخاب کنیم، باید به امکانات جزئی‌تر توجه نماییم. برای مثل اگر نرخ بازسازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از کیفیت +HDR10 برایتان در اولویت قرار دارد، خرید گلکسی S20 FE را به شما پیشنهاد می‌دهیم ولی چنان‌چه کیفیت و اندازه بزرگتر برایتان مهمتر است باید سراغ گلکسی A71 بروید که همانگونه که گفتیم، از پنل Super AMOLED Plus استفاده می‌کند. شایان ذکر است که هر دو موبایل قابلیت پشتیبانی از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن (AoD) را دارند.

گوشی برتر از نظر صفحه نمایش: سامسونگ Galaxy A71

 

 



:: برچسب‌ها: مقایسه A71 با S20 FE ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()